Posts tonen met het label K3. Alle posts tonen
Posts tonen met het label K3. Alle posts tonen

maandag 23 maart 2009

Locatie test



Ik heb deze foto gemaakt als test om te kijken of foto 2 van de 1:A serie mogelijk is. Maar dan heb ik heel veel mensen nodig. Een probleempje is de dwarsbalk, maar dat kan ik wel omzeilen.

Testje



Ik heb deze foto gemaakt als test om te kijken of foto 2 van de 1:A serie mogelijk is. Maar dan heb ik heel veel mensen nodig. Een probleempje is de dwarsbalk, maar dat kan ik wel omzeilen.

dinsdag 10 maart 2009

Onderzoek naar kleur, beeld, typografie van het Logo.


1 = A

Na een aantal weken bezig geweest te zijn in de studio met mijn universum en met de microscoop. Kwam ik laatst op een nieuw idee. Aangezien ik hier nog onzeker over ben. En niet de kracht uit dit idee wil halen vertel ik daar verder niets over. Wel kan ik een schets laten zien.

Dvd- Boekje

Met deze screen laat ik zien hoe ik mijn Dvd-boekje maak.
Aangezien ik mijn logo als grafisch aanschouw en mijn huisstijl heel grafisch heb ontworpen dmv een lijnenspel. Laat ik dit ook terug komen in de vormgeving van mijn DVD.

Dmv strakke hulplijnen komt mijn lijnenspel tot stand, je ziet dat alles grafisch klopt en in elkaar over loopt, ik gebruik natuurlijk de juiste software.



woensdag 18 februari 2009