Ik heb deze foto gemaakt als test om te kijken of foto 2 van de 1:A serie mogelijk is. Maar dan heb ik heel veel mensen nodig. Een probleempje is de dwarsbalk, maar dat kan ik wel omzeilen.
Posts tonen met het label K3. Alle posts tonen
Posts tonen met het label K3. Alle posts tonen
maandag 23 maart 2009
Locatie test
Ik heb deze foto gemaakt als test om te kijken of foto 2 van de 1:A serie mogelijk is. Maar dan heb ik heel veel mensen nodig. Een probleempje is de dwarsbalk, maar dat kan ik wel omzeilen.
Testje
donderdag 12 maart 2009
dinsdag 10 maart 2009
1 = A
Na een aantal weken bezig geweest te zijn in de studio met mijn universum en met de microscoop. Kwam ik laatst op een nieuw idee. Aangezien ik hier nog onzeker over ben. En niet de kracht uit dit idee wil halen vertel ik daar verder niets over. Wel kan ik een schets laten zien.
Dvd- Boekje
Met deze screen laat ik zien hoe ik mijn Dvd-boekje maak.
Aangezien ik mijn logo als grafisch aanschouw en mijn huisstijl heel grafisch heb ontworpen dmv een lijnenspel. Laat ik dit ook terug komen in de vormgeving van mijn DVD.
Dmv strakke hulplijnen komt mijn lijnenspel tot stand, je ziet dat alles grafisch klopt en in elkaar over loopt, ik gebruik natuurlijk de juiste software.
Aangezien ik mijn logo als grafisch aanschouw en mijn huisstijl heel grafisch heb ontworpen dmv een lijnenspel. Laat ik dit ook terug komen in de vormgeving van mijn DVD.
Dmv strakke hulplijnen komt mijn lijnenspel tot stand, je ziet dat alles grafisch klopt en in elkaar over loopt, ik gebruik natuurlijk de juiste software.
woensdag 18 februari 2009
Abonneren op:
Posts (Atom)



