maandag 19 januari 2009

Email naar Biologie docente met vraagjes betreft de microscoop.

Hallo *****,

Ik heb wat vraagjes wat betreft mijn project over het fotograferen met de microscoop.
Na wat vooronderzoek kwam ik tot het volgende. Ik vond een website (misschien ook interessant voor jouw i.v.m. biologie?) met de nodige accessoires om een spiegelreflex camera aan te sluiten op een microscoop.

Mijn vraag aan jouw is: Denk je dat deze adapter (zie onderstaande link ‘’Adapter’’)
op de microscopen bij jullie op school passen? Zo ja, zou dat heel fijn zijn.

En dan kom ik tot de volgende vraag: Is het mogelijk om een microscoop/’’monsters’’/ schimmels/ bacteriĆ«n te lenen van jullie school? (dit is prettiger omdat ik dan thuis uren kan knoeien) of zal ik dan naar jullie school moeten komen?

Links:

Adapter
http://www.microscoop-expert.nl/666/bresser-camera-adapter-voor-microscopen.html
(Met de Bresser Microscoop camera adapter is het mogelijk een camera aan de microscoop te bevestigen (maximale diameter 25.2mm))
Is deze diameter van betrekking tot de camera of microscoop?

Fotograferen met de microscoop
http://www.microscoop-expert.nl/customer-service/over-microscopen.html#hoe-kan-ik-fotograferen-of-filmen


Ik hoop dat ik je niet met te veel moeite opzadel en ben benieuwd.


Groetjes,

Joost

Geen opmerkingen:

Een reactie posten