woensdag 21 januari 2009

Vervolg mailing RE op RE enz.

hoi Joost,

je had al van ***** een berichtje gehad zei hij. ik heb je mail door gestuurd naar school en zal deze morgen even aan de toa laten lezen deze weet wat er allemaal aanwezig is op school.ik zou verder niet met monsters van bacteriƫn gaan knoeien... schimmels kan wel.... zijn denk ik ook mooier om te fotograveren maar dat overleg ik wel met de toa anders maakt hij wel een paar mooie schimmels voor je (als hij tijd heeft) microscopen van school, buiten school is wat problematisch kan misschien wel in de vakantie periode als er door niemand gebruik van hoeft te worden gemaakt. Ik hou je op de hoogte,

RE:

Ok top,

Dank je, ow weet je toevallig van welk merk jullie de microscopen hebben? (hopelijk het merk Bresser) Groetjes

RE:

hoi Joost

je kunt een microscoop lenen alleen er zitten geen toebehoren bij voor "n camera daar zul je dus zelf achter aan moeten want die hebben we niet.( of zijn die dinge universeel zal wel niet!) onze toa wil ook wel wat preparaten maken, weet jij wat je hebben wilt ( bacterien kan ook)met "zeer "speciale kleuringen gaat niet lukken, maar er zijn wel flink wat mogelijkheden laat maar even weten wat je wilt of kom een keer hier naar toe dan maakt hij ze voor je maar je mag ze natuurlijk ook zeker zelf maken.

groetjes ****

RE:

Hallo *****,

Geweldig! Het stukje ''camera'' ben ik al achterna gegaan.
Ik weet wat ik nodig heb, en ik weet hoe ik er aan kan komen.
Nadeel is dat de microscoop dan wel van het merk ‘’Bresser’’ moet zijn.
Zo niet, moet ik even verder zoeken. Handig zou zijn als ik dan weet welk merk/type microscoop jullie hebben.

Wat betreft de preparaten; ik heb er niet zoveel verstand van.
Het gaat mij er om dat ik mooie ''kunstzinnige'' plaatjes kan schieten.
Daar in vertrouw ik jullie ''toa'' (wat is een toa?) wel.
(of gooi ik hem zo erg in het diepe?)

Mijn opdracht is om een serie van 10 beelden te maken, dus veel diversiteit zou fijn zijn. Het is niet mijn bedoeling om jullie erg tot last te zijn, dus mocht ik nog niet tevreden zijn met mijn werk, zou ik dan langs kunnen komen?

Is het mogelijk om ook lege objectglaasjes/dekglaasjes mee te krijgen?
Het lijkt mij namelijk ook grappig om (ik noem maar wat) pindakaas of soja saus te fotograferen. Of in ieder geval te experimenteren. Zo niet, kan ik het ook wel wat via internet aanschaffen.

In ieder geval bedankt tot zo verre!

Groetjes.

------------------------------------------------------------------------------------

Tot zo verre

Geen opmerkingen:

Een reactie posten