maandag 12 januari 2009

Informeren bij Estec

Ondanks mijn uitgangspunt het fotograferen met de microscoop en het vervolgens 3d te converten is.

Heb ik even bij SpaceExpo estec/nasa geinformeerd wat betreft mijn kansen zijn als het gaat om foto's te maken van de ruimte. Ik verstuurde deze mail:


Beste Space Expo,

Mijn naam is Joost Kortekaas, student te Grafisch Lyceum Rotterdam.
Zelf kom ik uit Noordwijk.

Op deze school volg ik de opleiding fotografie.
Dit is mijn examen jaar en ik ben erg aan het brainstormen wat betreft mijn project.

De ruimte heeft mij altijd erg gefascineerd en op het web zijn prachtige foto's te vinden.
BV: http://www.rc-astro.com/mostviewed.php

Hoe on-realistisch/mogelijk het waarschijnlijk is.
Wilde toch even mailen (je kan het altijd proberen)
om te vragen of het mogelijk is om bij (nasa/estec?) of via jullie (dmv contacten) foto's te maken van de ruimte voor mijn eindexamen project.

Of misschien kunnen jullie mij doorverwijzen/informeren?
Een realistisch antwoord dat het onmogelijk is voor een, om zo maar te noemen ''burger'' waardeer ik ook.

In ieder geval bedankt voor uw tijd en ik ben erg benieuwd naar uw reactie.

Mvg,

Joost Kortekaas

Geen opmerkingen:

Een reactie posten