woensdag 14 januari 2009

Week 1

Afgelopen week heb ik mij bezig gehouden met vooral brainstormen wat betreft mijn onderwerp.
Ik heb tegengas gekregen over mijn idee om te fotograferen met de microscoop. Maar ondanks dat ben ik toch van plan hiermee verder te gaan. Ik wil eerst zelf zien hoe moeilijk het is, en of ik er wat moois van kan maken.

Daarnaast blijf ik in mijn achterhoofd wel naar andere onderwerpen zoeken.
Zoals je al eerder in mijn blog tegen kwam was het feit dat ik wat met de ruimte wil doen.
Ook lastig.... maar het blijft mijn interesse wekken. Dus wie weet. Zo-ie-zo wil ik mijn project in 3d uitwerken, althans, dit is mijn uitgangs punt.

Mijn achterliggende gedachten van dit alles is... 
Dat het universum zo gigantisch groot is. En de aarde, laat staan de mensheid zooo in het iets valt. Laat nog eens staan de kleinste microscopische wezentjes die wij weer mt ons mee dragen.
Die microscopische wezentjes zou je kunnen vergelijken met onze sterrenstelsel in het universum.

Tot zo verre...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten